Prosimy czujcie się jak w domu. Uwielbiamy, gdy Nasi Goście spędzają dobrze czas w naszym miejscu.

Oto główne zasady obowiązujące w naszych apartamentach, stworzone z myślą, aby wszyscy mieszkańcy cieszyli się z pełni komfortu i bezpiecznie spędzili u nas czas :) Na końcu znajduje się również Regulamin Apartamentów beHAPPY.

    

Cisza nocna 23:00-6:00  

    

Zakaz palenia

    

Zwierzęta nie są akceptowane

    

Zakaz imprez

NUMERY ALARMOWE

I INNE WAŻNE TELEFONY

BĄDŹ BEZPIECZNY. 

Kraków jest bezpiecznym miastem, ale tak jak w każdej dużej metropolii - należy pamiętać o podstawowych zasadach bezpieczeństwa

 

NUMER KIERUNKOWY

Dzwoniąc do Polski z zagranicy albo z numeru zarejestrowanego poza Polską,  wpisz najpierw numer kierunkowy: +48

 

NUMER ALARMOWY

112 (24h)

 – numer ten jest jednolitym numerem alarmowym, obowiązującym na terenie całej Unii Europejskiej; 

służy do powiadamiania w sytuacjach zagrożenia zdrowia, życia lub mienia.

 

    Pogotowie ratunkowe: 999

    Policja: 997

Straż miejska: 986

Straż pożarna: 998

 

Telefon bezpieczeństwa dla turystów

(dla cudzoziemców, tylko w sezonie letnim) – zapewnia informację turystyczną i pomoc w nagłych przypadkach, związanych z np. zaginięciem dokumentów,

koniecznością znalezienia placówek medycznych, pomocy drogowej itp.:   +48608 599 999;    +4822 278 77 77

 

KOMISARIATY POLICJI:

Komisariat Policji Rynek Główny 29

tel.: +48 12 615 75 17 (24h)

Komisariat Policji I w Krakowie ul. Szeroka 35

tel.: +48 12 615 29 14 (24h)

 

INFORMACJA MEDYCZNA:

tel.: +48 12 661 22 40 (24h)

Transport medyczny

Krakowskiego Pogotowia Ratunkowego

tel.: +48 12 42 22 999 (24h)

 

 Międzynarodowy Port Lotniczy - KRK

im. Jana Pawła II Kraków-Balice

tel.: +48 12 295 58 00

801 055 000 (24h)

www.krakowairport.pl

 

Dworzec Kolejowy Kraków Główny

ul. Pawia 5a, 31-154 Kraków

e-mail: krakow.glowny@pkp.pl

 

Biuro Rzeczy Znalezionych

ul. Wielicka 28, pokój nr 114

czynne pon.-pt. w godz. 10.00 - 15.00

tel.: +48 12 616 57 11 (24h)

 

KONSULATY

W Krakowie znajduje się 38 konsulatów, listę wszystkich placówek wraz z danymi kontaktowymi można znaleźć na stronie:

https://www.krakow.pl/otwarty_na_swiat

APTEKI CAŁODOBOWE

    GDZIE NA TERENIE KRAKOWA ZAKUPIMY NIEZBĘDNE LEKI O KAŻDEJ PORZE DNIA I NOCY ?  –  Apteki czynne 24/24

 

Apteka Dr.Max

ul. Karmelicka 23, 31-131 Kraków

Apteka DOZ

ul. Kronikarza Galla 26, 30-053 Kraków

Apteka DOZ

ul. Kalwaryjska 94, 30-504 Kraków

Apteka DOZ

Osiedle Centrum A, bl. 4, 31-923 Kraków

Apteka Wolska

ul. Wolska 1, 30-663 Kraków

Apteka DOZ

ul. Zielińska 3 31-227 Kraków

Apteka Gemini

Osiedle Kazimierzowskie 30 31-844 Kraków

TAXI

  KILKA POPULARNYCH SERWISÓW TAXI

 

Radio TAXI Wawel

📞+48 12 266-66-66

 

Radio Taxi Mega

📞+48 12 400-00-00 

 

Taxi ICAR

📞+48 12 653 5555,  +48 12 888 0000

 

Eko Taxi

📞+48 12 644-22-22

 

Kraków Airport Taxi

📞+48 12 258-0-258

PUNKTY INFORMACJI TURYSTYCZNEJ

 NAJBLIŻSZE PUNKTY INFORMACJI

 

InfoKraków, ul. Powiśle 11
tel.: +48 12 307 21 13
e-mail: powisle@infokrakow.pl

 

InfoKraków, Sukiennice, Rynek Główny 1/3
tel.: +48 12 307 21 13
e-mail: sukiennice@infokrakow.pl

 

InfoKraków, ul. św. Jana 2
tel.: +48 12 307 21 13
e-mail: jana@infokrakow.pl

 

InfoKraków, ul. Szpitalna 25
tel.: +48 12 307 21 13
e-mail: szpitalna@infokrakow.pl

 

InfoKraków, Pawilon Wyspiańskiego, pl. Wszystkich Świętych 2
tel.: +48 12 307 21 13
e-mail: wyspianski@infokrakow.pl

 

InfoKraków, ul. Józefa 7
tel.: +48 12 307 21 13
e-mail: jozefa@infokrakow.pl

Regulamin Apartamentów beHAPPY

Bardzo cenimy sobie Państwa współpracę w zakresie przestrzegania niniejszego regulaminu, który ma na celu zapewnienie spokoju i bezpieczeństwa pobytu wszystkich naszych Gości. Będziemy Państwu bardzo wdzięczni za przestrzeganie niniejszych zasad.

§1

  1. Regulamin określa zasady świadczenia usług, odpowiedzialności oraz przebywania na terenie Apartamentu (lokalu) i jest integralną częścią umowy.
  2. Do zawarcia umowy dochodzi przez dokonanie rezerwacji (telefonicznej lub online), zapłaty zaliczki lub całej należności za pobyt przez Gościa (najemcę).
  3. Zawierając umowę Gość (najemca) potwierdza, iż zapoznał się i akceptuje warunki niniejszego Regulaminu.
  4. Regulamin obowiązuje wszystkich Gości Apartamentu.

§2

  1. Apartament w obiekcie wynajmowany jest na doby. Doba hotelowa trwa od godziny 15:00 do godziny 10:00 dnia następnego.
  2. Cisza nocna obowiązuje od 23:00 do 6:00.
  3. W apartamentach niedozwolone jest organizowanie przyjęć, imprez okolicznościowych, głośne słuchanie muzyki lub zachowania zakłócające spokój lub naruszające dobra sąsiadów.
  4. Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przybycia, Gość powinien zgłosić najpóźniej do godziny 21.00 dnia poprzedzającego wyjazd.
  5. Obiekt uwzględni życzenie przedłużenia pobytu w miarę posiadanych możliwości, przy czym zastrzega, iż może być konieczna zmiana wynajmowanego apartamentu.

§3

  1. Gość nie może przekazywać pokoju innym osobom, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną za pobyt opłatę, osoby niezameldowane w obiekcie mogą przebywać w apartamencie w godzinach: 6:00 - 22:00.
  2. W lokalu może nocować tylko taka liczba osób, jaka była zgłoszona przy dokonywaniu rezerwacji.
  3. W przypadku rezygnacji Gościa z pobytu w trakcie trwania doby hotelowej, obiekt nie zwraca opłaty za daną dobę hotelową.
  4. Obiekt może odmówić przyjęcia Gościa, lub dokonać skrócenia pobytu w apartamencie, który podczas poprzedniego lub obecnego pobytu rażąco naruszył regulamin hotelowy, wyrządził szkodę w mieniu hotelowym lub Gości albo szkodę na osobie Gości, pracowników obiektu lub innych osób przebywających w obiekcie, zachował się niestosowanie wobec pracowników obiektu, albo też w inny sposób zakłócił spokojny pobyt Gości.
  5. Z uwagi na ochronę przeciwpożarową Najemca nie może używać jakichkolwiek urządzeń zasilanych energią elektryczną, niestanowiących wyposażenia lokalu poza: ładowarkami, komputerami, maszynkami do golenia, suszarkami do włosów

§4

  1. Gość ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia, zniszczenia lub braki przedmiotów wyposażenia apartamentu powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających go osób.
  2. Najemca zobowiązany jest do niezwłocznego poinformowania obsługi o ewentualnych uszkodzeniach i brakach zastanych w apartamencie oraz do zgłoszenia szkód wyrządzonych przez siebie podczas pobytu.
  3. Gość zobowiązany jest do należytego zabezpieczenia apartamentu, dokładnego zamykania drzwi wejściowych podczas pobytu w apartamencie oraz drzwi wejściowych i okien przy każdorazowym jego opuszczeniu oraz staranne przechowywanie kluczy bez dostępu do nich osób postronnych.
  4. Gość nie może samodzielnie dorabiać kluczy do lokalu lub wymieniać zamków.
  5. Bez pisemnej zgody Zarządzającego lokalu nie można wykorzystywać do celów komercyjnych, sesji zdjęciowych, nagrań video itp.
  6. Apartamenty beHAPPY nie ponoszą odpowiedzialności z tytułu utraty lub uszkodzenia pieniędzy, papierów wartościowych, kosztowności, innych rzeczy i przedmiotów wartościowych albo przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną przechowywane przez Gościa  w apartamencie. Każdy z apartamentów wyposażony jest w profesjonalny sejf hotelowy.
  7. Przedmioty osobistego użytku pozostawione w apartamencie przez wyjeżdżającego gościa będą odesłane, na jego koszt, na wskazany adres. W przypadku braku dyspozycji Apartamenty beHAPPY przechowają przedmioty przez jeden miesiąc, a następnie przekażą je na cele charytatywne, do użytku publicznego lub zutylizują
  8. W apartamentach beHAPPY obowiązuje całkowity zakaz palenia. Za złamanie zakazu obowiązuje opłata dodatkowa w wysokości 500 zł. związana z koniecznością ozonowania pomieszczeń. Miejscami wyznaczonymi do palenia są balkony oraz miejsca na zewnątrz budynku.
  9. Każdorazowo Gość opuszczający apartament, ze względów bezpieczeństwa, jest proszony o zamknięcie wszystkich okien, zgaszenie światła, wyłączenia urządzeń elektrycznych, zakręcenia kranów oraz zamknięcia drzwi na klucz.

§5

  1. Dane osobowe Klienta/Gościa zostaną należycie zabezpieczone i wykorzystane przez Apartamenty beHAPPY wyłącznie dla potrzeb świadczenia usługi najmu Apartamentu. 
  2. W sprawach nieuregulowanych w tym regulaminie mają zastosowanie przepisy kodeksu cywilnego.